מדוע חובה להקים בכל אתר מצבות מתחם אתרי מצבה עירוניים

כמי שעוסקים בהקמת מצבות וזקוקים לאתר מצבות איכותי אתם לבטח מודעים לתקנות בית עלמין (שהן שונות בין בית עלמין למשנהו) בעניין נראות המצבה, גדלים שונים למצבה, גובה מצבה, מרחקים בין מצבה אחת לשכנתה, בתי עלמין בהם אסורה חריטת דיוקנאות לעומת אחרים שמתירים זאת, ועוד, כמו גם להבדלים במחירי יסוד המצבה שגובה בית העלמין בנפרד תחת הכותרת אגרת רישיון מצבה. בלא הקמת אתר מצבות ייעודי לכל עיר יקשה על הזקוקים לשירותי מצבות להבין מה מותר ו/או מה אסור בבתי העלמין באותה עיר.

גם להשתתפות רשויות המוניצפליות בתשלומים שונים כמו אגרת מצבה, כמו עיריית הרצליה שמממנת את עלות אגרת המצבה במלואה בבית עלמין גליל ים לעומת ערים אחרות בהן אין השתתפות כזו. 

ישנם ישובים בהם מועצה הדתית מספקת שירותי קבורה מסוימים חינם ובהתנדבות ומנגד אחרים שאינם מספקים שירות כלשהו אלא רק את הנדרש על פי דין.

באתרי מצבות עירוניים יכול בונה המצבות לפרסם את כתובות בתי העלמין, דרכי הגעה ברכב פרטי ותחבורה ציבורית לבית עלמין הספציפי ולמסור אינפורמציה ממוקדת שמסייעת לזקוקים לשירותי מצבה לצלוח תהליך כואב, וראוי שכל בעל אתר מצבות יבנה באתר שלו אתר נפרד לכל עיר בה הוא מספק שירות ובכך יקל על לקוחותיו.

למתחמים שבהם מרוכזים אתרים עירוניים, ומומלץ להציבם לפי סדר ה א'-ב', אפשר לרשום כותרת ברורה באתר כמו מצבות בערי ישראל, אזורי השירות ועוד ובכך להקל הן על הגולשים המגיעים לאתר והן  למנועי החיפוש להוביל הגולש בקלות ויעילות למידע ממוקד הדרוש באמת.

דוגמאות למתחמים עירונים בתוך אתר מצבות:

מצבות בערי ישראל

אזורי השירות

אזורי השירות

מצבות בעירך

ישנם בעלי אתרים שמעדיפים להציב כל אתר עירוני בקטגוריה נפרדת וגם זה מצוין במידה ובאותו אתר מספר לא רב של אתרים עירוניים דוגמא: מצבות פתח תקווה

לסיכום

חובה על כל בונה מצבות המקים אתר מצבות איכותי להקצות מקום נפרד באתר המצבות שהקים ובו מתחם אתרי מצבות עירוניים ובו מיני סייט לכל עיר או יישוב בו הוא מספק שירותי מצבה ובכך יסייע לזקוקים לשירותיו להגיע למידע ממוקד ומועיל.


אתרים עירוניים באתרי מצבה איכותיים

אולי יעניינו אתכם גם

אתרים מומלצים בהם תוכן רב על מצבות:

מצבות מצדה

אינדקס מצבות הישראלי

מצבות ברקת

מצבות פתח תקווה

מצבות אשקלון והדרום

מצבות מודיעין

מצבות אריאל

מצבות רעננה


לייעוץ תוכן מצבות איכותי 053-3936390

מתוך אתרי מצבה עירוניים:


אתרי מצבות עירוניים


מצבות לעם ישראל