אתר קטלוג מצבות הפך לגורם משמעותי בתחום המצבות בישראל, מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות ושירותים למחפשי מצבות קבורה. באמצעות האתר, ניתן למצוא מגוון רחב של מצבות קבורה, החל ממצבות קלאסיות ועד למצבות מודרניות וייחודיות. האתר מתעדכן באופן קבוע עם מגוון חדש של מצבות, כך שניתן למצוא תמיד את האפשרויות העדכניות ביותר.

כאשר אנו מתמודדים עם אבדן יקירנו, הקמת מצבה איכותית והמשקפת את רוח הנפטר ומורשת אותה הותיר אחריו היא חשובה במיוחד. מצבות הקבורה מהוות את הסמל המוחשי של האהבה והזיכרון לנפטרים, ולכן בחירת מצבה מתאימה היא צעד חשוב בתהליך האבל. אתר קטלוג מצבות הפך לגורם משמעותי בתחום המצבות בישראל, מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות ושירותים למחפשי מצבות קבורה. באמצעות האתר, ניתן למצוא מגוון רחב של מצבות קבורה, החל ממצבות קלאסיות ועד למצבות מודרניות וייחודיות. האתר מתעדכן באופן קבוע עם מגוון חדש של מצבות, כך שניתן למצוא תמיד את האפשרויות העדכניות ביותר. בנוסף, ניתן להתאים את המצבה לפי הצרכים האישיים של הלקוח, כולל בחירת החומרים מהם בנויות מצבות, הצורה, הגודל והפרטים המותאמים אישית. אחד היתרונות המשמעותיים של אתר קטלוג מצבות הוא היכולת להתאים את המצבה לפי התקציב שמתאים ללקוח. האתר מציע מגוון של מצבות במחירים שונים, כך שניתן למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לכל אחד. בנוסף, ניתן לבחור בשירותי מצבה נוספים כמו שיפוץ מצבות וחידוש מצבות, חידוש ותיקון כיתוב על גבי מצבות וניקוי ותחזוקת מצבות. כך שהלקוח יכול להיות בטוח שהמצבה נבנית על ידי בוני מצבות המכירים את המלאכה. האתר מציע גם את שירותי הזמנת המצבה בקלות ובפשטות. ניתן לבחור את המצבה הרצויה אונליין להתייעץ עם בונה המצבה, לסגור תכנית עיצובית ואת מחיר הסופי ולחכות להתקנת המצבה בבית העלמין כשהיא בנויה ברמה גבוהה ועליה מופיע הכיתוב שנוסחו נקבע מראש. בוני המצבות שבונים עבור קטלוג מצבות את המצבות הם מהטופ שבבוני מצבות הקבורה בישראל, ביניהם ניתן למנות את בוני מצבות מצדה המפורסמת, בוני מצבות ברקת הוותיקה בענף המצבות בישראל, בוני מצבות קיר המתמחים בהקמת מצבות קיר, בוני מצבות רעננה, בוני מצבות אשקלון ואת כל בוני מצבות המופיעים באינדקס מצבות הישראלי ונחשבים לאיכותיים והוגנים בישראל. הזמנת מצבה מקטלוג מצבות מבטיחה מצבה עמידה לשנים רבות ואחריות בהתאם, עמידה בלוחות זמנים גם כשנדרשת הקמה מהירה במיוחד של מצבה איכותית ומותאמת אישית בתוך 24 - 48 שעות על משימה זו אמונה מצבות מצדה המהירה בישראל בהקמת מצבות קבורה. באתר קטלוג מצבות שירות לקוחות מעולה וצוות שזמין סביב השעון 24/7 הנכון לסייע בייעוץ מקצועי ואישי ללא עלות כלשהי. הלקוחות יכולים לקבל הדרכה וייעוץ של מומחים בתחום המצבות, שיכולים לסייע בבחירת המצבה המתאימה לפי הצרכים והרצונות האישיים. הייעוץ כולל גם התאמה אישית של המצבה והפרטים הקטנים, כך שהלקוח יכול להיות בטוח שהמצבה תשקף מצד אחד את אופיו ומורשתו של המנוח ויחד עם זאת את האהבה והזיכרון לנפטר בצורה המושלמת.

בסופו של דבר, אתר קטלוג מצבות הפך לגורם משמעותי בתחום המצבות בישראל, מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות ושירותים למחפשי מצבות קבורה. האתר מאפשר ללקוחות למצוא את המצבה המתאימה להם, להתאים אותה לתקציב הזמין ולקבל שירותי ייעוץ מקצועיים ואישיים סביב השעון. בהזמנת מצבה ו/או שירות מצבה אחר מקטלוג מצבות, ניתן להבטיח תמורה מלאה.

הקטלוגים באתר קטלוג מצבות

קטלוג מצבות כללי

קטלוג מצבות סלעים

קטלוג המצבות המיוחדות

קטלוג מצבות גרניט שחור

קטלוג מצבות גרניט אדום

קטלוג מצבות זכוכית, אבני זכוכית ומשולבות זכוכית

קטלוג מצבות משיש וגרניט אפור

קטלוג מצבות משולבות חומרים לחסכון בעלויות

קטלוג מצבות כפולות

קטלוג מצבות מכפלה (משפחתיות/אחד מעל השני)

קטלוג מצבות קיר

קטלוג מצבות בתקציב נמוך באתר

מה שחשוב באתר קטלוג מצבות בכתובת www.catalogm.co.il

אודות קטלוג מצבות

מידע שימושי על מצבות

תשובות לשאלות הנפוצות על מצבות קבורה

מחירון מצבות

בעל בוני מצבות המציגים בקטלוג

אזורי השירות של קטלוג מצבות


אתרים מומלצים בהם תוכן רב על מצבות:

אינדקס מצבות הישראלי

מצבות ברקת

מצבות פתח תקווה

מצבות מצדה

מצבות אשקלון והדרום

מצבות אריאל

מצבות מודיעין

מצבות רעננה


לתוכן מצבות איכותי צרו קשר 053-3936390


מצבות לעם ישראל

מצבות הקבורה התפתחו גם כאמנות וכפלטפורמה לביטוי יצירתי. אמנים רבים יצרו מצבות ייחודיות שמשלבות עיצוב, צבעים וחומרים מיוחדים על מנת ליצור יצירות אמנות מרהיבות המשקפות את האומנות והאסתטיקה של התקופה בהן הן נוצרות.למרות המגוון הרחב של עיצובים וחומרים, המצבות קבורה משמשות כסמלים של זיכרון, כבוד והמשך הקשר עם הנפטרים

מצבות קבורה הן חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית ומהמסורת הדתית במגוון תרבויות ודתות ברחבי העולם. הן משמשות כסמלים מרכזיים בטקסי הקבורה ומשרתות כאמצעי לזיכרון ולכבוד הנפטרים. בנוסף, מצבות משקפות את ההיסטוריה והתרבות של הקהילות בהן הן ממוקמות. 

מצבות קבורה מגוונות ומשתנות בעיצובן ובחומריהן

בעבר, מצבות נבנו בדרך כלל מחומרים למצבות כמו מאבן, מתכת ומעץ, אך כיום ניתן למצוא מצבות גם מחומרים כמו מתכות, זכוכית, מצבות מאריחי קרמיקה ועוד. העיצוב של המצבות יכול להיות פשוט ומינימליסטי או מורכב ומפואר, תלוי בתרבות ובמסורת המקומית. בנוסף לשמש כסמלים לזיכרון המתים, המצבות גם משקפות את הסיפור האישי וההיסטורי של הנפטרים. 

כיתוב על גבי מצבות: על המצבות נכתבים שמות המתים, תאריכי הלידה והמוות שלהם, ונהוג להוסיף משפטים ופסוקים למצבות מתוך כתבי קודש או מילים מיוחדות שמשפיעות על המשפחה או החברה בה המת היה חלק מהקהילה. במהלך השנים, מצבות קבורה התפתחו גם כאמנות וכפלטפורמה לביטוי יצירתי. אמנים רבים יצרו מצבות ייחודיות שמשלבות עיצוב, צבעים וחומרים מיוחדים על מנת ליצור יצירות אמנות מרהיבות המשקפות את האומנות, אסתטיקה וההיסטוריה של התקופה בהן הן נבנות, כיום אמנים הם נקראים בוני מצבות וכל אחד מהם מקים אתר מצבות בו מציג את עבודותיו בגלריית תמונות הנקראת קטלוג מצבות. למרות המגוון הרחב של עיצובים וחומרים, מצבות קבורה משמשות כסמלים של זיכרון, כבוד והמשך הקשר עם המתים. הן מזכירות לנו את החיים של האנשים שהן מייצגות ומעניקות לנו מקום לבכות, לזכור ולשמור על המורשת. 

אתרי אינטרנט של מצבות קבורה

ההקדמה הארוכה שתיארה את עולם המצבות משחר ההיסטוריה נועדה ללמדכם שבניית אתר אינטרנט איכותי למצבות מחייבת ידע נרחב על מצבות משחר ההיסטוריה ועד היום, על תפקידן, ממה הן בנויות, מה כותבים עליהן ומדוע, ומאיזה אבנים וחומרים משתמשים לבניית מצבות, מהם השלבים בבניית מצבה שעליכם לעבור בצוותא עם בונה המצבה עד להתקנתה על תשתית שהוכנה על ידי חברת הקבורה ובהמשך בונה המצבה. ממה מורכבים מחירי המצבה וכיצד נכון לתמחר מצבה כך שמחירה יהיה כזה שאינו מכביד יתר על המידה. אנחנו מצבות לעם ישראל בעלי ידע שלם בתחום המצבות וזאת משנים של בניית אתרי אינטרנט למצבות מספקים לגולשים חוויה נדירה כשהאתרים שאנו בונים לבוני מצבות (איכותיים בלבד) מספקים את כל המידע הדרוש לגולשים המחפשים את הביטויים הקשורים למצבות, קטלוג מצבות, מחירי מצבות, דוגמאות למצבות ועוד ביטויים שהזקוקים לשירותי מצבות הנוספים מחפשים. זו הסיבה שבוני מצבות רבים פונים אלינו לבניית אתר. אנו עושים זאת באהבה גדולה וגאים על כל אתר מצבות שבנינו עד היום.

טיפ:

כשאתה עובר ליד מצבה קבורה, שים לב לפרטים המעניינים שבה. המצבה עשויה לספר לך סיפור על המת, על הקהילה שהיה חלק ממנה ועל התרבות של המקום. כך אנו עושים

מצבות קבורה

אתרים מומלצים בהם תוכן רב על מצבות:

אינדקס מצבות הישראלי

מצבות ברקת

מצבות פתח תקווה

מצבות מצדה

מצבות אשקלון והדרום

מצבות אריאל

מצבות מודיעין

מצבות רעננה

לתוכן מצבות איכותי צרו קשר 053-3936390


מצבות לעם ישראל